Actuele cursussen

We organiseren dit moment twee cursussen (zie ook de Agenda):

• Basiscursus insecten
  • Cursus wilde planten

Cursussen – algemeen

De werkgroepen verzorgen regelmatig cursussen en workshop over het onderwerp van hun interesse. Soms worden gastdocenten uitgenodigd, soms wordt een cursus of een workshop door de leden van de werkgroep zelf verzorgd.

Toegankelijkheid

De meeste cursussen zijn toegankelijk voor zowel leden als niet-leden. Dit wordt steeds in de agenda vermeld. Voor eventuele vragen kunt u altijd terecht bij het secretariaat via secretaris@breda.knnv.nl

Kosten

De kosten verschillen per cursus is afhankelijk van de docent, huur van de locatie, prijs van de consumpties en zijn altijd redelijk. Prijzen worden steeds bij de activiteit aangegeven.

Locatie

Cursussen worden meestal gegeven in Duurzaam leslokaal Boerderij Wolfslaar, Wolfslaardreef 95, 4834 SN Breda tenzij anders aangegeven.

Deelname

Voor mogelijke deelname, aanmelden, prijs, inhoud van de activiteit en dergelijke: Check voor actuele informatie steeds even de Agenda.