Afdeling Breda

De KNNV is de vereniging voor veldbiologie

De afdeling Breda heeft actieve werkgroepen (amfibieën, insecten, landschap en bodem, mossen, paddenstoelen, planten, vissen en zoogdieren die verschillende workshops, cursussen en lezingen organiseren. Vanuit de vereniging en onze werkgroepen worden ook excursies en lezingen georganiseerd. Bij elke werkgroep vind u het programma en de geplande activiteiten. Voorwaarde voor deelname aan onze activiteiten is dat u lid wordt van de KNNV Breda.

Belangstelling voor de KNNV in Breda?

Neem dan contact op met ons secretariaat:
   Rico Bongaarts
   Hortensiastraat 4b,
   4818GM Breda
   Tel. 06 538 903 09
   E-mail: secretaris@breda.knnv.nl

Contributie

De contributie per jaar van KNNV afdeling Breda bedraagt

• € 28,- voor leden die de Nieuwsbrief per e-mail ontvangen en
  • € 32,- voor leden die de Nieuwsbrief per post ontvangen.
  • Voor huisgenootleden is de contributie € 14,- en
  • voor donateurs € 16,- als je de nieuwsbrief per post wilt ontvangen, of € 14,- als we de nieuwsbrief per e-mail kunnen sturen.
  • ING-bankrekening NL94 INGB 0001 0709 54 t.n.v. Kon Ned Natuurhistorische Ver Afd Breda

Leden ontvangen de Nieuwsbrief én het landelijke tijdschrift “Natura”. Donateurs ontvangen alleen de nieuwsbrief.

De statuten van de vereniging treft u hier aan.